אוהבים ללמוד עוד על הכסף שלכם?
בערך פעם בחודש אני כותבת פוסט בנושא, הירשמו כאן כדי לקבל ממני עדכון

חיפוש בבלוג:

פוסטים שקוראים אחרים אהבו:

הצטרפו לדף הפייסבוק:

5 דרכים להוזיל את הקניות בסופר

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק

ההוצאה על מזון היא המשמעותיות ביותר אצל מרבית המשפחות שאני פוגשת. גבוהה יותר מהחינוך, מהדיור ומשאר סעיפי התקציב המשפחתי

"אני לא חוסכת על הילדים שלי"

"מה, לא נארח?"

"איך אפשר לחסוך באוכל?"

"לא מסכימים שהמקרר יהיה ריק"

אלו רק חלק מהתגובות שעולות כשמדברים על הוצאות המזון.

אז איך בכל זאת אפשר לחסוך בהוצאות המזון בלי להישאר רעבים?

1. רשימה רשימה רשימה – הקניה השבועית שלנו נשארת כמעט ללא שינוי. הכינו רשימה קבועה והוסיפו או הורידו פריטים במשך השבוע בהתאם לצורך. את הרשימה כדאי לסדר על פי סדר ההליכה בסופר, כדי לקצר את זמן השהיה בין המדפים והפיתויים

2. קניות על בטן מלאה – לכו לסופר כשאתם שבעים. הרעב גורם לנו ל"עיניים גדולות", והתוצאה היא שאנו קונים הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים

3. הימנעות ממלכודות – מבצעים בקופה? חטיפים, גלידות וסוללות בזמן ההמתנה בתור? כל אלו מלכודות שמטרתן לפתות אותך להוציא עוד כסף. זכרו: כאשר הגעתם לקופה סיימתם את הקניות (הרי אם הייתם צריכים את המוצרים האלו הם היו ברשימה, נכון?)

4. קניה שבועית – קנייה שבועית מרוכזת במקום קניות קטנות במהלך השבוע, חוסכת מעל 20% בהוצאות המזון. תכננו את הקניות כך שיספיקו לכל השבוע וחסכו זמן וכסף. כדאי גם להגביל את תקציב הקניה השבועית לרבע מהתקציב החודשי. למשל, אם תקציב הסופר שלכם עומד על 2000 ש"ח, הגבילו כל קניה בסופר ל 500 ש"ח.

5. רוב האנשים לא יודעים שיציאה לקניות יחד עם בן או בת הזוג מגדילה את ההוצאה בסופר בכ-20%. לכן, לכו לקניות לבד ומצאו דרכים אחרות לבילוי משותף עם המשפחה

לסיכום, ניתן לחסוך בהוצאות המזון בעשרות אחוזים רק באמצעות שינוי הרגלית ומודעות לכמה כללים קטנים. כל זאת מבלי לרדת ברמת החיים או לוותר על ההנאות הקטנות.

 

קנו בחוכמה וספרו לי בתגובות איך היה

 

בהצלחה!

 

אהבת את הפוסט? יש לך מה להוסיף או להעיר? אשמח לתגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים שקוראים אחרים אהבו לקרוא: